Volgers

vrijdag 3 maart 2017

Win actie StempelHulp




Winnaar is bekend! 
klik op de txt hierboven



Je kan de stempelhulp NIKKI winnen, inclusief, foammat en een magneetvel t.w.v. 19,95  binnen NL

Voor Nederland alleen helaas,
Voor België €3,95 bij voor Kiala voor de ontvanger.

Het pakket wordt dan alleen via Kiala bezorgd en als je perse via gewone post wil, dan zijn die verzendkosten voor jouw.
Ik wordt niet gesponsort en betaal alles uit eigen zak.
Bedankt voor je begrip.


Wat moet je doen?

  1. Volg deze blog - Via tablet of telefoon - volg de instructies, dan zie je waar en hoe
  2. En laat een reactie onder dit bericht achter, want niet iedereen wil meedoen
  3. Als je een blog hebt, plaats de onderstaande banner dan op je blog aan de zijkant met een link naar deze winactie, dit is geen must maar wel lief.
  4. Winnaar op wordt bij 100 blog volgers bekend gemaakt

De banner


Hoe werkt de Stempelhulp?
Bekijk dit filmpje




46 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Diana, Ik wil wel graag een kansje wagen....lijkt me een handig apparaat. Ik ga het ook in mijn sidebar zetten. Hopelijk zit je snel op 100 volgers, dan kunnen die ook allemaal meegenieten van je prachtige creaties. Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yessss ik volg je nu volop nu mis ik niks meer kon de knop volgen niet vinden nu wel yes yes yes dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daarom staat de uitleg in de blog :D
      Gezellig! <3

      Verwijderen
  3. Hallo Diana, zou ook graag een kansje wagen, ben al volger, lijkt me een supermooie hulp om stempelafdrukjes te maken zoals jij ze hebben wilt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Diana..
    Leuke actie van je om zo een geweldige stempelhulp te gaan verloten
    Ik kan je helaas niet aan meer volgers helpen..IK volg je bijna van het begin
    En je zal zeker snel aan de 100 geraken volgens mij
    Ik zet hem in ieder geval in mijn sidebar en loot heel graag mee!!!
    bedankt voor je leuke reacties telkens op mijn kaartjes..
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Dat is knap, ik blog al bijna 10 jaar hahaha. Ik begrijp wat je bedoeld haha.

      Dank je wel!

      Verwijderen
  5. Jaaaaaaa natuurlijk doe ik weer mee 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave candy Diana! Ik doe graag mee, lijkt me super handig. Ik heb hem op mijn blog gezet. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik doe mee!Erg leuke candy. Ik wil heel graag een stempel hulp ( ben niet zo goed in stempelen hihihi) en had hem al op mijn lijstje gezet. ik ga duimen :-)

    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee. Als ik het filmtje zie reuze handig.
    groeten Gonny Mijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, doe graag mee :D
    Staat al op mijn verlanglijstje op de eerste plaats.
    Lijkt me ideaal!

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fantastiche hulp is dit. Genoeg filmjes van misti gezien maar dat zijn nog al prijzen. En deze is nogwel A4. Hobby samen met een vriendin die fibromyalgie heeft. Zij heeft nog al moeite met stempelen wat zou dat voor haar een heerlijk ding zijn. Maar eerlijk gezegd ook voor mij. Wat ideaal dat je opnieuw kunt stempelen als het mislukt. Dat gaat me dan heel wat stempelpapier schelen ...hahahah
    Wil hem graag winnen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes! Het filmpje is goed overgekomen. Juist je kan opnieuw stempelen zonder dat er iets verschoven is. Scheelt echt veel stempel papier.

      Leuk en succes

      Verwijderen
  11. Wat een super gave candy Diana waar ik heel graag aan mee doe!
    Het lijkt me zo handig dat er niks verschuift....erg leuk!
    Volger van je ben ik al een tijdje en de foto zet ik in mijn sidebar voor je.
    Lieve groetjes en bedankt voor deze kans,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Diana!
    Wat een prachtige Candy.
    Ik wil graag meedoen hoor.Heel leuk en lief van jou.
    Zet het op mijn blogje!
    Fijne Zondag en bedankt voor de kans,
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Diana,
    Wat leuk dat je dit doet. Ik wil graag meedoen met deze candy.
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind je Baby baardagaam erg leuk getekend. Ik heb die opgeslagen op mijn computer, wie weet....

      Verwijderen
    2. Gezellig, leuk!
      Ik ben ook benieuwd naar je creatie dan.

      Verwijderen
  14. Ik wil ook wel graag meedoen.
    Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Diana ... ik ben ook volger van je toppie blog geworden ... erg leuke candy dus ... ik doe graag mee ..
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben volger geworden, je maakt erg leuke creaties. Wat een super leuke candy geef je weg. Ik doe graag mee. Op naar de 100.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Diana, wat een prachtige prijs geef je weg. Zoals bij velen staat deze ook bij mij op het verlanglijstje. Lijkt me toch zo handig.Bedankt voor de kans.
    Ik heb hem in mijn sidebar gezet.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vergeet niet deze blog te volgen

      Verwijderen
    2. Ik ben al volger en sta nu derde van rechts in je volgers galerij.
      Groetjes.

      Verwijderen
    3. Ik geloof je hoor haha. Alleen zie ik het niet altijd meteen soms gata er paar dagen overheen.

      Verwijderen
  18. Ik zou hem ook wel willen proberen .. Ik zal je foto straks even in mijn zij balk zetten. Gr Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Reacties
    1. Hoi Diana, Wat een gave candy.
      ik heb je candy in mijn slide bar geplaats.


      http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

      Verwijderen
    2. @Adriana, Dank je wel! Leuk!

      Verwijderen
  20. Winnaar is bekend. Ga snel naar de link:
    http://dianascreation.blogspot.com/2017/04/winnaar-van-de-actie-is.html

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...