woensdag 1 maart 2017

Vintage Vehicles

Vintage
Ik ben weer eens aan het dotten geslagen met de nieuwe Vintage Vehicles lijn van Amy Design. Wat is dat een gave lijn, de mallen, stempels en al. Heerlijk af en toe tomeloos dotten, niet nadenken maar gewoon doen.

Dit is het Dot & Do set nm: 101

Nieuwe maand en voor mij ook een aantal geweldige leuke dingen in petto. Uiteraard blog ik daar ook over.

Fijne dag!

*******************

Vintage
Somethimes is really noce just to make some easy peasy cards. Like these. This from a brand new line of Amy Design named Vintage Vehicles.  This is one is totally awsome. Wow, those dies! But today a Dot & Do set number 101.

New month and some new things in my life, I will blog about it later on.

Have a nice day!








11 opmerkingen:

  1. Super mooie kaarten! Dotten is zo heerlijk om te doen. Even niet zoveel creativiteit gebruiken, maar wel een heel mooi resultaat. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke serie Diana....ik zie deze kaartjes zo naar Australie vliegen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog nooit gedot, maar jouw gedot geeft prachtige en stoere resultaten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit zijn kant en klare pakketjes, niets van mij bij,. je hoeft alleen 3 plaatje te knippen en stickertjes te plakken. Soms heerlijk simpel en rustgevend.

      Verwijderen
  4. Dat zijn dotjes van kaartjes Diana...Super leuk gemaakt .etdie oldtimerplaatjes erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaarten met deze voertuigen. Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...