Volgers

dinsdag 14 maart 2017

Roses

Mapje
Ik was een paar weken terug al begonnen met dit mapje. Het is een oudere "Scrap 'N Chat" van HobbyVision. KLIK HIER voor de instructies

Het was niet naar mijn zin, ik moest veranderen van plan maar vond het zonde om alles weg te gooien. Dus heb ik het Roses blok van Studio Light erbij gebruikt om het toch af te werken.

Het is niet geheel naar mijn zin. Het kan er wel mee door. Dat komt omdat ik niet opnieuw ben begonnen en ik vind het een uitdaging om het dan nog tot een leuke creatie tot stand te brengen.

Fijne dag!

*****
Album
A couple of weeks ago, I started with this little album. It's an older tutorial "Scrap 'n Chat" of HobbyVision. CLICK HERE for the tutorial

I started with wrong. So it became an UFO ( UnFinished Object). But 2017 is a challenge year for me. So I took the challenge to make something cute of it.  I've used the Roses Block of Studio Light to finish it.

It turned out ok, Not quite perfect but that's because I didn't started all over.

Have a great day!




8 opmerkingen:

  1. Hij is super mooi! Heel lief zo in deze kleuren en met de bloemen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een UFO ??? ik was al blij toen ik er achter kwam wat WIP betekende. hahahaha
    hij is leuk geworden! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo leer je nog eens wat he hahaha.
      Dank je wel

      Verwijderen
  3. Wat een leuk modelletje, Diana!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is beautiful Diana, lots of fabulous details - so pretty.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...