Volgers

dinsdag 21 maart 2017

In the picture

Digi stempel
Ik wil toch even Crealientje in het zonnetje zetten. Zij is de eerste die mijn gratis digi stempel heeft gebruikt en nog geweldig mooi ook!

Dank je wel!

Mijn idee is om iedereen , zo nu en dan "in the picture" te zetten als deze iets gemaakt hebben met een ontwerp van mij. Stuur mij dan een email met je creaties.

****
Digi stamp
I want to put Crealientje in the picture. She is the first one who used my free digi stamp and it's beautifull!

Thank you so much!

I want to put every one who used a tutorial or a pattern from me " in the picture" . Please send me your creations by email.


With permission posted / Met toestemming geplaatst

9 opmerkingen:

  1. Wat is hij inderdaad mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en daarom vond ik het terecht om deze even in the picture te zetten

      Verwijderen
  2. Wow, wat een schitterend kaartje heeft zij met jouw lieve uiltje gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Daarom wilde ik dat ze "in the picture" kwam.

      Verwijderen
  3. inderdaad wat een mooi kaartje heeft ze gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel!
    En Diana, big smile van oor tot oor, Dank je wel.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat heeft ze prachtig gemaakt dit kaartje met dat lieve uiltje van jou Diana...heel leuk dat je haar even in het zonnetje zet...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...