zondag 5 maart 2017

Free digi stamp

Gratis digitale stempel
Ik heb zelf een digi stempel ontworpen en gemaakt met als inspiratie mijn eigen baardagaam Freek-Willem.
Hieronder kan je de gratis digi stempel pakken, alleen voor prive gebruik.

Ik zou het geweldig leuk vinden als jullie mij je creaties eventueel met je bloglink zouden emailen dan verzamelijk deze hier op de blog bij elkaar.
Email je creatie met eventueel je blog naar: dcspieker@gmail.com O.v.v. Digi stamp

Fijne dag!

******

Free digital stamp
I've made and designed a free digi stamp.
My inspiration is my own Beardeddragon named Freek-Willen :D

This digi is free for personal use only

I would love to see your creations with my digi. Send me an email woith your creation and , if you have one, your bloglink, than I;ll make a blog for you all only

Have a great day


FREE DIGI
personal use only



Right click on the digi and save picture as
***
Rechtsklikken op de foto  en opslaan als.



My CAS example
Mijn voorbeeld




18 opmerkingen:

  1. Wat knap gemaakt die digi. Mooie kaart heb je er mee gemaakt. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de schattige digi meegenomen, en ga er ook iets leuks mee maken.
    Je hebt er een leuke kaart meegemaakt.
    Bedankt groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik leuk! Ik zie graag je creatie dank je wel

      Verwijderen
  3. Mooi kaartje met je eigen ontworpen digistempel Diana ...heel knap gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A super digi and fabulous card - a brilliant CAS design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dan zie ik dat ik deze gemist had....snel goedgemaakt...dank je wel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hoi,
    Je digi had ik een poosje terug al gedownload, zo leuk. Heb deze nu vanavond in kunnen kleuren. Dank je wel voor je digi, binnenkort zie je vast het resultaat op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dora
      Wat leuk!! Ik ben reuze benieuwd!

      Groetjes

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...