Volgers

zaterdag 25 maart 2017

Congrats

Borduur
Nog een borduurkaart gemaakt maar het voorprikken is voor mij geen succes, met mijn reuma pootjes. Daardoor is deze borduurkaart beetje mislukt doordat ie schots en scheef is en ik kan veel beter. Ook hebik gesmokkeld :D  Kniert die erop let he. Volgende keer lekker voorgeprikte kaarten nemen of kleinere patronen. Dat scheelt ook al veel.

Het patroon komt uit het HobbyJournaal 142 en is van Monique Engelen & Eveline Eijkelhardt. Ik vind hem erg stoer. Het leuke 3D plaatje is van Yvonne Creations, deze zat ook bij de HJ 142 op de knipvel poster.

Fijne dag!

********
Embroidery
Again a card with embroidery. You copy the pattern and prick all the holes for the embroidery. I got rheumatism in my hands and this pattern was to big for my hands. That's why it's not that beautifull, as I wanted. Next time a smaller pattern or cards with already pattern on it.

The pattern comes from the Dutch magazin HobbyJournaal 142 designed by Monique Engelen & Eveline Eijkelhardt and the decoupage picture is from the Dutch designer Yvonne's Creation.  This picture was also in the HJ142

Enjoy your day!


3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart hoor, goed gedaan! Dat prikken is inderdaad een rotklus. Ik plak het patroon vast op het papier en doe elke keer een stukje. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi geborduurde kaart Diana een vrolijke kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A super card Diana, a fun image and fabulous stitching.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...