Volgers

zondag 5 maart 2017

3Dprinter

Printer
Somiggen weten dat ik al een paar jaar een 3D printer heb en daar diverse leuke en vooral handige gereedschappen zoals mallen e.d. mee maak.

Zo heb ik al een aantal "acryl"blokken voor de stempels enzo.. blijven ze ook goed op plakken.
De Stempelhulp is deels uitgeprint. Op mijn Facebook account heb ik een album vol. Als je wilt, voeg mij toe: https://www.facebook.com/spieker2015

En nu paar een stencils/mallen om wat kaarten mee te maken. Scheelt een hoop passen en meten en een stuk goedkoper dan snijmallen voor in de machine :D

Fijne zondag!

**********
Printer
Some of you know that I got an 3D printer several years. I love to make some fun things with it but also some really handy tools, like stencils.

Already made some blocks for the clear stamps. And my Stamptool has some 3d printed parts.
On my facebook account, you'll find much more.... Just add me, if you want.  https://www.facebook.com/spieker2015
And it's much cheaper than a die


Have a great sunday



 Dogtag



3 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...